wtorek, 10 marca 2015

Encyklopedia Warmii i Mazur - zakończenie prac i konferencja prasowa

Nie wiem co można rozumieć poprzez określenie „zakończono”. Wiem, że błędy, na które zwracałem uwagę już w listopadzie nadal tam są.
W poniedziałek (23 marca 2015 r. o godz. 11.00 w CEiIK) odbędzie się konferencja prasowa. Jej tematem będzie Encyklopedia Warmii i Mazur.
Mam nadzieję, że znajdą się dziennikarze, którzy nie zadowolą się materiałami podsuniętymi przez twórców encyklopedii. Ktoś w końcu musi zadać w tej sprawie kilka poważnych pytań.

Kto odpowiada za poziom encyklopedii i bardzo dużą ilość błędów rzeczowych?

Jak to się stało, że encyklopedię tworzyli ludzie do tego zupełnie nieprzygotowani?

Czym różni się Encyklopedia od Wikipedii i czy jest od niej, zgodnie z zapowiedziami, lepsza?

Co z błędami rzeczowymi? Czy mają je poprawiać społecznicy?

Czy autorzy, osoby nadzorujące i twórcy encyklopedii poniosą jakąś odpowiedzialność?

Czy to wszystko kogoś w ogóle interesuje? Przecież na to poszły niemałe publiczne pieniądze.


Zablokowali mi (lub wszystkim) możliwość komentowania oraz usunęli mój komentarz. Czyli lubimy jak się o nas pisze, tylko dobrze, a jeśli ktoś pisze źle, to się na niego obrażamy? 

3 komentarze:

  1. Ja widzę Twój komentarz, pisać nie próbowałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłem z Facebooka innej osoby i też nie widzę.

      Usuń
  2. http://czachorowski.blox.pl/2015/04/E-encyklopedia-Warmii-i-Mazur-ndash-bubel-za.html

    OdpowiedzUsuń